Subject: Märka ja tunnusta - Advokatuuri teenetemedal
From: "Eesti Advokatuur" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 16:33:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head kolleegid ja koostööpartnerid

Palume esitada enda põhistatud ettepanekud Eesti Advokatuuri teenetemedali
kandidaatide kohta täites alloleva
<https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=1bAghlffrEOVxuuQ1j56S
5jkn_JX8hJKhLhtMJ9jikNUNVgzSENTRk9XRVVKTFlUMDJPUk1JSzA2RSQlQCN0PWcu&route=
shorturl> vormi.

Advokatuuri teenetemedal antakse Eesti Advokatuuri sümboolikastatuudi § 8
alusel advokatuuri liikmetele või teistele isikutele juhatuse otsusel:

*	pikaajalise laitmatu töö ja eriti silmapaistvate saavutuste eest
kutsetöös;
*	väljapaistva tööpanuse eest osalemisel advokatuuri organites;
*	Eesti Advokatuuri auliikmele;
*	isikutele, kellel on erilisi teeneid advokatuuri institutsiooni
arendamisel.

Enne ettepaneku tegemist tutvu ka:

*	Advokatuuri teenetemedali eelnevatel aastatel pälvinud laureaatide
loend:
https://advokatuur.ee/et/advokatuurist/advokatuuri-aunimetused-ja-tunnustu
sed/teenetemedal/
*	Advokatuuri sümboolika statuut:
https://cms.advokatuur.ee/app/uploads/2023/06/Eesti-Advokatuuri-sumboolika
-statuut-17_02_2022.pdf

Täname!

Palun esitada põhistatud ettepanekud hiljemalt 31.01.2025

Lugupidamisega

 <https://advokatuur.ee/et>

Eesti Advokatuur

Kentmanni tn 4, 10116 Tallinn
Tel 662 0665

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]